הסכם רכישת מוצרי Shikkee

 

פתרונות דיור בקליק בע"מ, ח.פ. 517199527

מרח' חלמיש 14, קיסריה, טל': 04-8524154, דוא"ל: contactform@shikkee.co.il

אתר אינטרנט : www.shikkee.co.il

                                                                                                                   (להלן: "החברה")

 

לבין

כל אדם או חברה או מוסד אשר מבצעים רכישה באתר החברה.

                                                                                                                   (להלן: "הרוכש")

 

מבוא

הואיל    והחברה עוסקת בייצור ושיווק רכיבים ואביזרים להרכבת בית מודולרי בהזמנה מותאמת לצרכי הלקוח (שיקרא להלן ולצורך הנוחות: "המוצר" ו/או "הבית"). 

והואיל   והרוכש מעוניין להזמין מוצר מותאם אישית באמצעות אתר החברה, והכל בהתאם למפרט המצ"ב כנספח א' להסכם זה והמופיע באתר האינטרנט של החברה שכתובתו www.shikkee.co.il.

והואיל   והצדדים מסכימים כי המוצר לפי הסכם זה אינו כולל ואינו מהווה מוצר חשמלי ו/או אלקטרוני ו/או מוצר גז ולפיכך הוראות סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981  וכן הוראות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 אינם חלים על הסכם זה .

והואיל  והצדדים מבקשים להסדיר בזאת את תנאי הרכישה, ההרכבה והאחריות.

 

לפיכך הותנה הוסכם והוצהר, בין הצדדים, כדלקמן:

הזמנה ומפרט

  1. הרוכש ביצע את הזמנת המוצר בהזמנה באתר האינטרנט של החברה, לפי המפרט המצורף בנספח א' להסכם זה המהווה חלק בלתי נפרד מההסכם.
  2. הלקוח מאשר כי הבין את פרטי המפרט ובניהם את רכיבי המפרט הבאים:
  • גודל הבית לאחר הרכבה (במ"ר).
  • סוג וגימור הקירות הרצפה והתקרה.
  • צבעים ועיצובים.
  • הכלים והציוד הסניטרי.
  • מערכות החשמל.
  • תאורה.
  • מערכת האינסטלציה.
  • מערכת התקשורת.
  • הכנות צנרת וגבס למיזוג
  • הכנות צנרת לדוד שמש
  • סוג וגימור חיפוי החוץ.

             הפרטים המלאים מופיעים בעמודים הבאים במסגרת הסכם זה.

  1. הרוכש מאשר כי בדק ואישר את ההזמנה, לרבות המחיר הסופי, המפרט, תנאי ההובלה, האספקה וההרכבה.

הזמנת מוצר:

  1. התמורה עבור המוצרים תועבר במלואה באמצעות מערכת הסליקה באתר החברה במעמד ביצוע ההזמנה.
  2. מובהר כי מחיר התמורה האמור בהסכם זה אינו כולל את עלויות הרכבת המוצר, אשר אלו ישולמו ישירות ע"י הלקוח ישירות למתקיני המוצר.
  3. כמו מובהר ומודגש כי בגין ההתקשרות בהסכם זה אין החברה אחראית על כל עניין הנוגע לרישוי הקמת המוצר על קרקע לרבות כך שהחברה איננה אחראית על היתרי בנייה ו/או תוכניות וכל דבר אחר הקשור בהקמת המוצר וברישיונות הדרושים לכך מאת הרשויות השונות, וכי הלקוח בחתימתו על הסכם זה מאשר כי הוא האחראי הבלעדי להשגת הרישיונות להקמת המוצר.
  4. בנוסף, מובהר ומודגש כי בגין ההתקשרות בהסכם זה אין החברה אחראית על כל עניין הקמת התשתיות ו/או עבודות הפיתוח בקרקע עליה מתעתד הלקוח להקים את הבית. בחתימתו על הסכם זה מאשר הלקוח כי הוא האחראי הבלעדי להקמת התשתיות ו/או עבודות הפיתוח הנוגעות להקמה ו/או הרכבת המוצר.
  5. מובהר כי מחיר התמורה הקבוע בעגלת הקניות באתר אינו כולל שדרוגים נוספים שיוזמנו ע"י הלקוח לאחר הזמנה זו. בגין שדרוגים אלה ישלם הלקוח לחברה תשלום נוסף בהתאם לעלותם במועד הזמנת השדרוג. מובהר כי ככל והלקוח יבקש לשדרג את המוצר יהא עליו להודיע על כך לחברה בכתב, תוך עדכון ההזמנה וזאת לא יאוחר מ – 30 ימים מיום ביצוע ההזמנה כאשר עם הודעת השדרוג ישלם הלקוח לחברה את עלות השדרוגים לפי מחירם הנקוב באתר.

 

 

דמי הזמנה

  1. עם ביצוע ההזמנה ע"י הרוכש, ישלם הרוכש לחברה דמי הזמנה אשר אינם ניתנים להחזר (non-refundable) ומשקפים התחייבות מצדו להתקשר בעסקה ותנאי מקדמי לקיום הליך אישור הזמנה ע"י החברה.
  2. ביטול שנעשה בתוך 48 שעות מיום חתימת הסכם זה יזכה את הלקוח בהחזר מלא של דמי ההזמנה.

התמורה

  1. המחיר הכולל של המוצר ו/או המוצרים ו/או השדרוגים והתוספות, בהתאם להזמנה האישית שביצע הרוכש באתר החברה, כולל ייצור שינוע ימי ויבשתי הינו עפ"י המפורט בעגלת הקניות באתר.
  2. תשלום התמורה עבור התחלת ייצור ואספקת המוצר ו/או המוצרים יתבצע בתוך 30 ימים מיום אישור ההזמנה ותשלום המקדמה ע"י הלקוח.

לאחר ביצוע הרכישה וחתימת הלקוח על הסכם זה, יועברו פרטי החשבון לביצוע התשלום אל הלקוח בלינק/בהודעת דוא"ל.

אספקת המוצר:

  1. מועד האספקה המשוער הינו בתוך 180 ימי עסקים ממועד קבלת מלוא התמורה כמשמעותה בסעיף 4 שלעיל (להלן: "תקופת האספקה").
  2. הרוכש מאשר כי ידוע לו שמועדי האספקה כפופים לתנאים שאינם תמיד בשליטת החברה, לרבות: אירועי כח עליון, מלחמה, שביתה כללית, שיבוש תחבורתי, מצב חירום לאומי או כל נסיבה חריגה ובלתי צפויה אחרת, שאינה בשליטת החברה ואינה ניתנת לצפייה או למניעה באמצעים סבירים.
  3. הצדדים מסכימים כי בקרות אחד מהאירועים שבגינם תיווצר מניעה לייצור ו/או אספקת ו/או הובלת המוצר, כאמור בסעיף 6 שלעיל, תתארך תקופת האספקה למשך פרק הזמן שבו הייתה מניעה מלייצר ו/או לספק את המוצר.
  4. הלקוח רשאי להרכיב את המוצר באמצעות מרכיב מאושר מטעם החברה, לאחר מסירתו לאתר הרוכש, ובתנאי ש-התשתיות באתר מוכנות ומתאימות לביצוע ההרכבה והכל בכפוף לתנאים האמורים בסעיפים 14-22 שלהלן.
  5. החברה לא תישא בכל אחריות לעיכוב במסירה או בהרכבה הנובע מהיעדר תשתיות מוכנות.
  6. במקרה שבו לא ניתן יהיה לבצע את ההרכבה במועד שנקבע עקב אי-מוכנות האתר או התשתיות, המוצר יאוחסן על ידי החברה למשך עד 30 ימים ללא תשלום נוסף.
  7. מעבר לתקופה זו, יחויב הרוכש בדמי אחסון יומיים בסך 350 ₪ ליום ו/או עלות אחסון יומית בסך שגובה חברת האחסון בשטח מקורה כולל ביטוח , לפי הגבוה מבניהם, וזאת עד למועד משיכת הסחורה ע"י הלקוח בלבד.
  8. הלקוח מצהיר כי הוא מודע לכך שמיד עם הגעת המוצר למתקן האחסון בישראל – תועבר כלל האחריות ללוגיסטיקה, ביטוח ועלויות אחסון לכתפי הלקוח בלבד.
  9. מתקן האחסון מופעל על ידי ספק חיצוני שאינו בבעלות או בשליטת החברה, ועל כן החברה לא תישא באחריות ישירה או עקיפה לאובדן, נזק, תקלה או שיבוש כלשהו במהלך תקופת האחסון או ההובלה לאחר האחסון.

 

הרכבה

  1. הלקוח מצהיר ומאשר כי האחריות למיקום ההרכבה של המוצר חלה עליו באופן בלעדי וכי לחברה אין כל נגיעה ו/או אחריות לגבי מיקום התקנת המוצר.
  2. הלקוח מצהיר ומאשר כי האחריות הבלעדית להשגת רישוי מכל סוג שהוא להקמת המוצר חלה עליו.
  3. הלקוח מצהיר ומאשר כי האחריות הבלעדית להקמת תשתיות, לרבות תשתיות להקמת המוצר חלה עליו.
  4. התקנת המוצר תיעשה ע"י הלקוח ועל חשבונו בלבד ואיננה כלולה במחיר המוצר לפי הסכם זה.
  5. הלקוח רשאי להביא מתקינים מטעמו ו/או לבחור להתקין באמצעות מתקינים מאושרים ע"י החברה, אשר עברו הכשרה ייעודית להתקנת המוצר והכל לפי פירוט התנאים האמורים באתר האינטרנט של החברה בו מפורטים כלל תנאי ההרכבה.
  6. מובהר ללקוח כי אין בבחירת מתקינים מאושרים ע"י החברה בכדי להטיל כל חבות ו/או אחריות על החברה וכי הבחירה להתקשר עם המתקינים המומלצים של החברה הינה של הלקוח.
  7. תנאי ההרכבה אל מול המתקינים שאושרו ע"י החברה מופיעים בקישור שלהלן: מאגר ספקים מאושרים ע"י החברה
  8. ככל והלקוח יבחר להתקין את המוצר באמצעות מתקינים מורשים מטעם החברה, ומבלי לגרוע מהסתייגויות החברה האמורים בהסכם זה, הלקוח מודע כי "עלות ההרכבה המוערכת" המופיעה באתר האינטרנט של החברה הינה עלות מוערכת בלבד וכי ככל וברצונו של הלקוח לדעת את מחיר ההרכבה באופן מותאם לאתר בו יבחר להקים את המוצר הרי שעליו לפנות מבעוד מועד למתקינים המופיעים באתר האינטרנט של החברה ולבחון את כלל המרכיבים וההתאמות הנדרשות בנוגע לאתר שבו יבחר להקים את המוצר, כאשר מובהר ללקוח כי ייתכן ויחול שינוי בעלויות ההרכבה בהתאם לאתר עליו הוא מבקש להקים את המוצר.
  9. בנוסף, ככל והלקוח יבחר להתקין את המוצר באמצעות הספקים המאושרים המפורסמים באתר החברה, תחילה תתבצע בדיקה ע"י מפקח מטעם החברה וזאת לצורך בחינת ההיתכנות להקים את המוצר על האתר של הלקוח, בדיקת המפקח תכלול בין היתר, בדיקת התשתיות, הרישוי, הקמת היסודות. ככל שלאחר בדיקת המפקח ייקבע כי לא ניתן להתקין את המוצר באתר מכל סיבה שהיא אזי עלויות ההרכבה, ככל ששולמו לספק מאושר מטעם החברה, יושבו ללקוח.
  10. מובהר כי אין באמור בסעיף 22 שלעיל בכדי להוות עילה לביטול הזמנת המוצר וכי ביכולתו של הלקוח לבצע את כלל הבדיקות להיתכנות הקמת המוצר טרם רכישתו וחתימתו על הסכם זה.

ביטול / שינוי הזמנה

  1. הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה בתוך 48 שעות מיום חתימת הסכם זה באופן דיגיטלי באתר האינטרנט של החברה וזאת בהודעה מפורטת בכתב לחברה באזור האישי באתר האינטרנט של החברה.
  2. לאחר תשלום מלוא התמורה (30 ימים לאחר חתימת הסכם זה) ובשל העובדה כי מדובר בהזמנת מוצר בהזמנה אישית ובהתאמה לפי הזמנת הלקוח לא יהיה ניתן לבטל את ההזמנה, ההזמנה תסופק ללקוח ולא יינתן החזר כספי של התמורה.
  3. ככל ובתוך 30 ימים מיום ההזמנה יבקש הלקוח מהחברה לשנות את סוג המוצר למוצר אחר של החברה, וזאת באמצעות הודעה שתינתן ע"י הלקוח באזור האישי באתר האינטרנט של החברה, תאפשר החברה ללקוח לבצע את שינוי ההזמנה ובלבד כי עם מתן הודעת השינוי כאמור בסעיף זה ישלם הלקוח את ההפרש בין מחיר המוצר עליו שילם לבין מחיר המוצר שאותו מבקש הלקוח להזמין.

שירות לאחר מכירה

  1. הצדדים מסכימים כי המוצר לפי הסכם זה אינו כולל ואינו מהווה מוצר חשמלי ו/או אלקטרוני ו/או מוצר גז ולפיכך הוראות סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 וכן הוראות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 אינם חלים על הסכם זה .
  2. הלקוח מתחייב עם קבלת המוצר לחזקתו לערוך את כל בדיקותיו בנוגע למוצר על כל מרכיביו וכן להודיע לחברה מיד עם היוודע לו לגבי ליקוי כלשהו במוצר הנראה לעין.
  3. הלקוח מתחייב להודיע לחברה אודות ליקוי ו/או פגם ו/או קלקול במוצר אשר אינו נראה לעין וזאת בתוך זמן סביר מעת שנודע לו על הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול.
  4. החברה מתחייבת לפעול לתיקון ליקוי ו/או פגם ו/או קלקול אשר הודיע עליו הלקוח לפי הוראות סעיפים 33-35 שלעיל וזאת בתוך פרק זמן סביר.
  5. על האמור בסעיף 36 שלעיל, החברה תהא פטורה מחובתה לתקן את הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול, באחד או יותר מהמקרים הבאים:
  6. הלקוח השתמש במוצר שלא לפי הוראות השימוש שנמסרו עם קבלת המוצר לחזקתו.
  7. במעשיו ו/או במחדליו של הלקוח הוא גרם לליקוי ו/או לפגם ו/או לקלקול במוצר.
  8. לגבי ליקוי שניתן לראותו בעין, הלקוח לא הודיע לחברה על הליקוי בעת מסירת המוצר ומרכיביו לידיו.
  9. הלקוח לא הודיע על הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול במוצר לחברה וזאת בתוך פרק זמן סביר מעת שנוגע לו על הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול.
  10. הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול נגרם כתוצאה מאי עמידה של הלקוח בתנאי הסכם זה לרבות אי עמידה בקבלת החזקה במוצר לידיו במועדים הקבועים בהסכם זה.

 

  1. החברה מתחייבת לספק ללקוח חלקי חילוף וזאת במשך 12 חודשים מיום שהודיעה לרוכש על הגעתו של המוצר לארץ ועל כך שהוא זמין לרשותו.
  2. על אף האמור לעיל, אין החברה תהא אחראית על אספקת חלקי חילוף בגין ליקוי ו/או פגם ו/או קלקול באחד או יותר מהמקרים הבאים:
  3. הלקוח השתמש במוצר שלא לפי הוראות השימוש שנמסרו עם קבלת המוצר לחזקתו.
  4. במעשיו ו/או במחדליו של הלקוח הוא גרם לליקוי ו/או לפגם ו/או לקלקול במוצר.
  5. לגבי ליקוי שניתן לראותו בעין, הלקוח לא הודיע לחברה על הליקוי בעת מסירת המוצר ומרכיביו לידיו.
  6. הלקוח לא הודיע על הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול במוצר לחברה וזאת בתוך פרק זמן סביר מעת שנוגע לו על הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול.
  7. הליקוי ו/או הפגם ו/או הקלקול נגרם כתוצאה מאי עמידה של הלקוח בתנאי הסכם זה לרבות אי עמידה בקבלת החזקה במוצר לידיו במועדים הקבועים בהסכם זה.
  8. האחריות אינה חלה על נזקים שנגרמו עקב שימוש לא סביר, רשלנות, או שינוי המוצר ו/או חלק ממרכיביו, שלא באישור החברה בכתב.
  9. החברה תספק חלקי חילוף ללא עלות, רק במקרה של פגם ייצור מוכח, בכפוף לאישור בלעדי של החברה בכתב.
  10. הקונה מוותר בזאת על כל טענה, דרישה או תביעה כלפי החברה אשר נובעת מביצוע התקנה או שינוי על ידי גורם בלתי מוסמך שאינו נמנה עם רשימת מתקיני החברה המאושרים כפי שמופיעים באתר האינטרנט של החברה.
  11. ידוע ללקוח כי כל פעולה שיבצע בשטח המגרש המנוגד לחוק, לרבות הכשרת תשתיות או ביצוע עבודות תשתית ללא תיאום עם ספק מאושר, תשלול ממנו כל אחריות, שירות מצד החברה, לרבות אחריות על המוצר ו/או מערכותיו.

מימון

  1. הלקוח יהא רשאי לממן את העסקה מכל גוף פיננסי ו/או גוף בנקאי מוכר (להלן: "גוף מימון").
  2. החברה מתחייבת לשתף פעולה עם הלקוח בכל הנוגע לקבל מימון וזאת באמצעות חתימה ו/או המצאה של מסמכים מקובלים שידרשו מאת גוף המימון וזאת בתנאי לפיו כלל הכספים שיתקבלו מאת גוף המימון יועברו ישירות לחברה על חשבון תשלום התמורה לפי הסכם זה.
  3. הלקוח מצהיר ומאשר כי כל עלויות בגין מימון ו/או הנפקת מסמכים לרבות מסמכים בנקאיים ו/או מסמכים מחברות ביטוח בגין המוצר שידרשו מאת גוף המימון תחול הוצאת על חשבון הלקוח וכתנאי להמצאתם.
  4. מובהר כי אין באי קבלת מימון ללקוח לשם ביצוע העסקה בכדי לפתור את הלקוח מחובתו לקיים את כלל תנאי הסכם זה וכי האחריות לקבלת המימון הינה של הלקוח באופן בלעדי.
  5. הלקוח מצהיר ומאשר כי בטרם חתימתו על הסכם זה כלל המסמכים הנוגעים למוצר וכן תנאי הסכם זה לרבות המפרטים הוצגו באופן פתוח באתר האינטרנט של החברה ועל הלקוח חלה החובה לבחון את אפשרויות המימון של העסקה בטרם חתימתו על הסכם זה.

 

הסכמה דיגיטלית

  1. הלקוח מצהיר כי ביצע את ההזמנה באופן מודע ועצמאי באמצעות אתר האינטרנט של החברה, וכי כל הנתונים, המפרטים והבחירות האישיות בוצעו ע"י הלקוח/המזמין ביודעין ובכוונת התחייבות.
  2. הרוכש מאשר ומסכים כי הקלדת פרטיו האישיים, ביצוע ההזמנה, סימון תיבות הסכמה ואישור סופי של ההזמנה באתר – מהווים חתימה דיגיטלית לפי חוק חתימה אלקטרונית תשס"א-2001, ובפרט סעיף 3 לחוק, ויחשבו לכל דבר ועניין כחתימתו המקורית על גבי חוזה מחייב.
  3. הצדדים מסכימים כי חתימה דיגיטלית כאמור, ובכלל זה אישור הזמנה באתר או קבלת דוא"ל המאשר את פרטי ההזמנה, מהווים מסמך בכתב כמשמעו בכל דין, וייחשבו כהסכמה מלאה לתנאי הסכם זה – לרבות המחיר, המפרט, תנאי האספקה, והאחריות.

שונות

  1. במקרה בו תתגלע מחלוקת בין הצדדים ובטרם גישה לערכאות ולצורך בירור המחלקות יפנו הצדדים לבורר, דן יחיד, לפי חוק הבוררות, תשכ"ח-1968.
  2. זהות הבורר תיקבע ע"י יו"ר מחוז ת"א בלשכת עו"ד בישראל.
  3. צד המעוניין לפתוח בבירור המחלוקת יפנה ליו"ר מחוז ת"א בלשכת עו"ד בפנייה לקביעת זהות הבורר ובד בבד בפנייה לצד השני שלו תינתן הודעה על פנייה כאמור.
  4. בפניה של צד למשנהו בגין תניית בוררות זו, יהא חייב הצד השני להתדיין בבוררות ולחתום על שטר בוררות לפי הוראות שינתנו ע"י הבורר שימונה וזאת בתוך 14 ימים מיום שהופנתה אליו דרישה לכך.
  5. בשכר טרחתו של הבורר יישאו הצדדים באופן שווה, כאשר בסיומו של ההליך הבורר יקבע את חובת ההוצאות שהוציא כל צד במסגרת ההליך.
  6. הבורר ידון לפי הדין המהותי הנוהג בישראל אך לא יהא כפוף לסדרי דין וראיות.
  7. לבורר יהיו כלל הסמכויות הנתונות לבית המשפט , לפי חוק הבוררות, תשכ"ח – 1968 לרבות מתן צווים וסעדים זמניים והוא יהא רשאי לקבל הוראות לשם כך מבית המשפט לפי דין.
  8. פסק הבורר יהא מנומק ויהיה ניתן לערעור לפי חוק הבוררות, תשכ"ח – 1968.
  9. מבלי לגרוע מחובת הצדדים להתדיין בפני בורר, הסמכות הבלעדית לדון בסכסוכים לפי הסכם זה תהא של בית המשפט השלום בתל – אביב.
  10. הודעות יישלחו בדוא"ל או בדואר לכתובות שנמסרו לעיל.
  11. על הסכם זה יחולו הוראות חוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973 והוראות חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970.

 

 

שירותי מנוי חודשי לאפליקציות

  1. היקף השירות
  1. במסגרת המנוי החודשי, הרוכש יקבל גישה למסלול שימוש ושירותים על פי בחירתו, כפי שמפורט במסלולי המנוי באפליקציה.
  2. החברה רשאית להוסיף, לשנות או להסיר פיצ'רים מעת לעת לפי שיקול דעתה, תוך שמירה על איכות וזמינות השירות
  1. דמי מנוי ותנאי תשלום
  1. דמי המנוי החודשיים ייגבו באמצעות מערכת התשלומים האוטומטית של שיקי, בהתאם למסלול שנבחר באתר.
  2. המנוי מתחדש אוטומטית מדי חודש, אלא אם נמסרה הודעת ביטול לפי סעיף 6 להלן.
  3. דמי המנוי אינם ניתנים להחזר, למעט במקרה של תקלה מתמשכת שאינה מאפשרת שימוש בשירותים למשך יותר מ-14 ימים רצופים.
  1. זמינות השירות  (SLA)
  1. זמינות מערכת חודשית של לפחות 99%.
  2. עבודות תחזוקה, עדכונים ושדרוגים יבוצעו ככל האפשר מחוץ לשעות פעילות שוטפות.
  3. במקרי חירום טכנולוגיים רשאית החברה להשבית זמנית את השירותים לצורך מניעה או טיפול בתקלה מערכתית.
  1. אבטחת מידע ופרטיות
  1. הנתונים שהרוכש מזין למערכת הם בבעלות הרוכש. החברה רשאית להשתמש בנתונים מואנמים/מצרפיים לשיפור השירות.
  2. החברה תיישם אמצעי אבטחה מתקדמים, לרבות הצפנה, בקרת הרשאות, גיבויים תקופתיים ועמידה בתקנים מתאימים.
  3. הגישה למערכת מותנית בזיהוי דיגיטלי מאומת (DIV) והקצאת הרשאות בהתאם למדיניות האבטחה של החברה.
  1. ביטול המנוי
  1. הרוכש רשאי לבטל מנוי בכל עת באמצעות החשבון האישי באתר.
  2. ביטול ייכנס לתוקף בסוף מחזור החיוב הנוכחי.
  3. החברה רשאית להשעות/לבטל גישה בשל הפרת תנאים, שימוש לרעה או אי-תשלום.
  1. אחריות והגבלת אחריות
  1. השירותים ניתנים "כפי שהם .(AS IS) החברה אינה אחראית לשיבושים הנובעים מגורמים שאינם בשליטתה (ספקי אינטרנט, צדדים שלישיים, כוח עליון).
  2. אחריות החברה מוגבלת לסך דמי המנוי ששולמו בשלושת החודשים שקדמו לאירוע.
  3. החברה לא תהיה אחראית לנזקים עקיפים/תוצאתיים, אובדן רווחים או אובדן מידע.
  1. תמיכה ושירות לקוחות
  1. תמיכה תסופק בערוצי התקשורת המופיעים באפליקציה

 

 

המסמך ייחתם בחתימה דיגיטלית באתר החברה

 

 

פתרונות דיור בקליק בע״מ

 

 

Leave this empty:

Signature arrow sign here


Signature Certificate
Document name: House purchase agreement
lock iconUnique Document ID: 2de4d6a77031b477671bdafe794372c31808c540
Timestamp Audit
October 12, 2025 9:35 pm GMTHouse purchase agreement Uploaded by Ayala Chrysler - ayala@shikkee.com IP 31.10.151.218